@Cerita awal tahun...

Thursday, January 13, 2011

Assalamualaikum,,,first post tuk 2011...
saat aku tulis blog ni aku dalam keadaan mengantuk,,hehe,,tp masih ada mood ckit..nak share sdkit sbyk crta pasal tahun baru ni,,
2011,,,
azam baru sem baru hidup baru,,, senang kan nak ckp, tp buatnya ble tahan susah,, azam aku dah sedia, harap ble dijalankan mgkut prcngan,, hujung tahun family dah bpisah2 lg,,balik ke tmpt kerja msg2,,kuching, kngau n kk,,,rumah jd sunyi lg,,,satu2 pergi n aku yg last,, 10 jan balik kk n esoknya mndftar,,,then habis mndftar cek result,,,hehe,,,, alhamdulillah,,masih belum boleh dibanggakan tp masih boleh disyukuri,.. n kena terus berusaha,,, kelas start 18 hb,,, hehe,,rutin belajar berulang lg setelah dtgalkan beberapa minggu tuk bcuti,,cewah,,,,bercuti ka?? duk rumah ja pun,,, haha.... sem ni ambil 5 subjek,,,byk ckit compared to last sem... menakutkan,,,,errrr,,,,,
hihihi... oya, ptg td men dgn balqis, smpi tdr dia layan aku,,haha...bestnya,,trus rndu dgn anak buah...hehe,,ngantuk pulak,,. see u again yaya love it..hehe ^_^

0 comments: