@meh kenal ngan ank buahku :)

Wednesday, June 9, 2010

ni aleeyatul iman..anak abgku yg kedua,,abg muis... aleya ni best klu dibawa becerita,,,cta pasal dunianya la.hehe..barbie princess,,haha,,favourite la tu.. hehe,,,pndi minta hadiah ni,,,nenek sihir la, baju princess la.. haha.. ada2 jak,,aku iya2 jak la,,tp xjugak dibelikan..hehe,,jahat kan aku.. :) love u aleya.. ^^
ni aqil asyraff... hehe..anak kak mis,,, kakak no 8.. dah pndi ckp ckit... hehe.. dah pndi minat kartun ultramen,,,n pndi minta beli patungnya..mcm yg dia pegang tu la..hihi..kdg2 mainan kuali n sudip,, masakannya, kunci,,haha,,mcm btul ja dia masak.. love u aqil..hehe

ni irfan hakimi,,anak abg ku no 1,,,abg syukur..ank ptama jugak ni,,ble kalah klu cakap dgn dia..genius..erm... mcm org besar... english dia pun ok jugak..sbb mak dia ckgu BI so sllu bawa dia speaking d rumah..haha,,kdg2 aku yg xtau ap dia ckp.. haha...cian..xdibenarkan tgk kartun dlm BM, klu mo tgk kartun jugak mesti dalam BI,, bgus jugak cara tu..berkesan la aku tgk,,haha..love u irfan.. hehe
ni mohd alif aizat.. ni anak kakakku,,kak murni,, kakakku no 4.. hehe.. aizat ni lasak..kalah abgnya..aku pernah buat salah besar dgn dia ni..haha.. tgn dia penah kena cerek panas sbb aku n tgn dia melecur... besar jugak la,,tyme tu dia msih sgt kecil n kulit lembut n muda yg amat..aduii..tuhan jak tau sbb aku takut betul masa tu..smpi ngis lg..hehe,takut kena marah la katakan,,hehe,,,tp xjugak teruk la,,hehe..sory aizat,, aunty sue xsengaja..hehe,,love u :)

0 comments: